regenboog
CONCERTEN IN DE LEBUINUSKERK
HUUR DE LEBUINUSKERK

Veelzijdige ruimte, veel mogelijkheden

De Lebuinuskerk heeft één grote, beeldbepalende ruimte en een vergaderruimte met een ovale tafel met 15 stoelen. Er zijn veel toepassingsmogelijkheden met de kerkruimte. De stoelen in het middenschip staan niet vast zodat de gehele ruimte beschikbaar is. De ruimte is uitstekend geschikt voor bijvoorbeeld: congressen, concerten, lezingen, huwelijken, recepties, symposia, diploma-uitreikingen, (bedrijfs)feesten, modeshows, theatervoorstellingen, exposities, beurzen.

De Lebuinuskerk is een burgerlijke trouwlocatie. De inzegening, de belofte voor de ambtenaar, de receptie en het diner kunnen allemaal plaatsvinden in dezelfde inspirerende ruimte. Conferenties krijgen door de oeroude Lebuinuskerk extra allure, een antiekbeurs een onderscheidend cachet. Kunstenaars roemen de unieke, transparante lichtval die kunstwerken een extra dimensie geeft.

Hoewel de ruimte duizelingwekkend kan zijn als je omhoog kijkt, zijn er overal sfeervolle plekken waar iedereen zich helemaal op zijn gemak en thuis zal voelen.

Trouwen in de Lebuinuskerk
Goede cateringmogelijkheden
Uitstekende gastvrijheid
Lebuinuskerk-huren

Uw evenement tot zijn recht laten komen

De verhuurder heeft veel ervaring bij het optimaal gebruik van de ruimte waardoor uw evenement optimaal tot zijn recht komt. Diners en buffetten zijn in dit monumentale gebouw moeiteloos te organiseren. Voor tafelopstellingen zijn het middenschip en de zijbeuken beschikbaar, maar ook de magistraatskapel of de kerkfoyer (de kooromgang), voor zowel grote als kleinere gezelschappen.

Bedrijven, overheden, particulieren, culturele instellingen, verenigingen: ze vinden in de Lebuinus een professionele organisatie die met ze meedenkt hoe de ruimte optimaal kan worden ingezet om de ambiance te creëren die het evenement tot een succes maakt.